Тільки опт! Роздрібу немає!

Питання й відповіді

1. Куди і на яких умовах здійснюється доставка?

Ми доставляємо товари:

  • по Україні
  • по ринку 7км
  • Ви також можете самі забрати ваше замовлення в нашій точці видачі 7км за попередньою домовленістю з менеджером.
2. Як я можу оплатити своє замовлення?
  • готівкова оплата
  • безготівкова оплата
  • оплата картами Visa і MasterCard
  • оплата післяплатою (НОВА ПОШТА - обов'язкова передоплата 20% від суми замовлення)

Увага!Замовляючи доставку товару кур'єрськими службами (Нова Пошта, Міст Експрес і т.д.) - при отриманні обов'язково перевіряйте наявність всього товару в замовленні, а так само його зовнішній вигляд.

У разі пошкодження товару, або неповної комплектації замовлення - необхідно відмовитися від отримання товару і його оплати, а так само скласти акт (претензію).

У разі якщо дана ситуація буде мати місце - обов'язково повідомте нам про те, що трапилося за телефонами +38 (068) 569 27 75 , +38 (073) 053 05 63

3. Як здійснюється доставка по Україні?
4. Як можна оплатити замовлення готівкою?
  • Оплата готівкою при отриманні товару можлива при самовивозі з точки видачі.
  • При доставці по ринку 7км.
5. Чи можлива оплата замовлення банківською картою?

Ви можете оплатити замовлення онлайн картою Visa і MasterCard Під час оформлення замовлення на сайті, Вам буде запропоновано зробити вибір способу оплати картa Visa і MasterCard.

6. В який час буде прийнятий і оброблений моє замовлення?

Замовлення на сайті приймаються цілодобово.

  • Замовлення оформлені і сплачені до 11:00 обробляються і відправляються в день замовлення, або передоплати на умовах післяплати.
  • Замовлення після оформлення та оплачені 11:00 обробляються і відправляються на наступний робочий день.
7. На який термін я можу зарезервувати замовлення?

Замовлення резервується на 2 робочих дня. На 3 робочий день, якщо немає передоплати або повної оплати, замовлення автоматично розформовується.

8. На які товари надається гарантія?

На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 2-х місяців

9. Я можу обміняти або повернути товар?

Повернення приймається в разі виявлення фабричних дефектів протягом 5 робочих днів і в непошкодженій упаковці і не використана в шкарпетці взуття.

10. Як можна зробити обмін або повернення?

Повернення приймається тільки після узгодження з менеджером. Повернення проводиться тільки в оригінальній упаковці, з бирками відповідними моделі і не були у вжитку. Так само не допускається використовувати клейку стрічку (СКОТЧ) на оригінальних коробках взуття.

11. У яких випадках гарантія не надається?

Якщо з дня отримання замовлення пройшло більше 14 днів, якщо товар був висланий не в оригінальній упаковці, якщо при упаковки перед відправкою товар був упакований і заклеєний клейкою стрічкою (скотчем).

12.Какие переваги дає реєстрація?

Ми будемо надсилати вам інформацію про новинки, акції та розпродажі на електронну пошту.

13. Який у вас графік роботи?

Щодня c 9:00 до 17:00

Замовлення на сайті приймаються цілодобово.

14. Як скасувати замовлення?

Ви можете скасувати замовлення за телефонами +38 (068) 569 27 75 , +38 (073) 053 05 63

15. Яка гарантія, що після оплати замовлення я його отримаю?
  • У вас залишаються два документа, які підтверджують наше з Вами співробітництво, виписана нами рахунок-фактура і документ про оплату, який надає банк.
  • Ви можете замовити відправку післяплатою, перевірити на відділенні і остаточно оплатити ваш вантаж.
  • Ви можете оформити замовлення з оплатою накладений платіж, перевірити вантаж на відділенні, передзвонити нам, оплатити залишок на карту банку, ми скасуємо накладений платіж. Так ви заощадите на відсотках післяплати і будете впевнені що вам прийшов ваш вантаж.
16. Як скасувати замовлення?

Ви можете скасувати замовлення по телефону +38 (068) 569 27 75 , +38 (073) 053 05 63