Питання й відповіді
Ми доставляємо товари:
- по Україні
- по ринку 7км
- Ви також можете самі забрати ваше замовлення в нашій точці видачі 7км за попередньою домовленістю з менеджером.
- готівкова оплата
- безготівкова оплата
- оплата картами Visa і MasterCard
- оплата післяплатою (НОВА ПОШТА - обов'язкова передоплата 20% від суми замовлення)
Увага!Замовляючи доставку товару кур'єрськими службами (Нова Пошта, Міст Експрес і т.д.) - при отриманні обов'язково перевіряйте наявність всього товару в замовленні, а так само його зовнішній вигляд.
У разі пошкодження товару, або неповної комплектації замовлення - необхідно відмовитися від отримання товару і його оплати, а так само скласти акт (претензію).
У разі якщо дана ситуація буде мати місце - обов'язково повідомте нам про те, що трапилося за телефонами +38 (068) 569 27 75 , +38 (073) 053 05 63
- Нова пошта www.novaposhta.ua
- Автолюкс www.autolux.ua
- Делівері www.delivery-auto.com
- ІН-Тайм www.intime.ua
- Міст Экспресс www.meest-express.com.ua
- Гюнсел www.gunsel.ua
- Оплата готівкою при отриманні товару можлива при самовивозі з точки видачі.
- При доставці по ринку 7км.
Ви можете оплатити замовлення онлайн картою Visa і MasterCard Під час оформлення замовлення на сайті, Вам буде запропоновано зробити вибір способу оплати картa Visa і MasterCard.
Замовлення на сайті приймаються цілодобово.
- Замовлення оформлені і сплачені до 11:00 обробляються і відправляються в день замовлення, або передоплати на умовах післяплати.
- Замовлення після оформлення та оплачені 11:00 обробляються і відправляються на наступний робочий день.
Замовлення резервується на 2 робочих дня. На 3 робочий день, якщо немає передоплати або повної оплати, замовлення автоматично розформовується.
На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 2-х місяців
Повернення приймається в разі виявлення фабричних дефектів протягом 5 робочих днів і в непошкодженій упаковці і не використана в шкарпетці взуття.
Повернення приймається тільки після узгодження з менеджером. Повернення проводиться тільки в оригінальній упаковці, з бирками відповідними моделі і не були у вжитку. Так само не допускається використовувати клейку стрічку (СКОТЧ) на оригінальних коробках взуття.
Якщо з дня отримання замовлення пройшло більше 14 днів, якщо товар був висланий не в оригінальній упаковці, якщо при упаковки перед відправкою товар був упакований і заклеєний клейкою стрічкою (скотчем).
Ми будемо надсилати вам інформацію про новинки, акції та розпродажі на електронну пошту.
Щодня c 9:00 до 17:00
Замовлення на сайті приймаються цілодобово.
Ви можете скасувати замовлення за телефонами +38 (068) 569 27 75 , +38 (073) 053 05 63
- У вас залишаються два документа, які підтверджують наше з Вами співробітництво, виписана нами рахунок-фактура і документ про оплату, який надає банк.
- Ви можете замовити відправку післяплатою, перевірити на відділенні і остаточно оплатити ваш вантаж.
- Ви можете оформити замовлення з оплатою накладений платіж, перевірити вантаж на відділенні, передзвонити нам, оплатити залишок на карту банку, ми скасуємо накладений платіж. Так ви заощадите на відсотках післяплати і будете впевнені що вам прийшов ваш вантаж.
Ви можете скасувати замовлення по телефону +38 (068) 569 27 75 , +38 (073) 053 05 63